reklama

Slnko svieti, aj keď ho nevidíme

Milý Riško, v utorok si mal meniny a ja som si dovolila zájsť k tvojmu malému a milému hrobu. Práve zapadalo slnko, spievali vtáci a povieval príjemný jarný vetrík. Bol si medzi nami iba 6 krátkych rokov a 4 mesiace. A vyoral si v našich srdciach hlbokú brázdu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dostal si dar, ktorý si prijal iba ty, lebo my dospeláci sme nemali na to silu. Tvoj darček niesol meno "rakovina"... A jedine ty si s ním vedel narábať. Učil si nás odovzdanosti, pokoju. Modlil si sa. Hľadel na Ježiša a vedel si, že je s tebou. Chcel si ísť "domov" a iste si cítil, že ani jedno miesto na zemi nie je tak krásne, aby naplnilo tvoje srdce úplne... Bol si zvláštny. Videl si veci v pravom svetle. Tešil si nás, keď sme boli smutní. Modlil si sa, kým ostatné deti na onkológii plakali... Videli sme ako dozrievaš... Nedozrel si pre hrob. Dozrel si pre večný život s Ježišom. Vy dvaja ste mali mnoho spoločného. A teraz máte spoločné všetko. V utorok večer som sa pýtala: "Prečo som ťa poznala? Prečo si vstúpil do môjho života? Prečo som mohla prejsť s tebou a s tvojimi rodičmi kúsok života?" A ty si mi dal odpoveď: "Aby si vedela, že slnko svieti, aj keď ho nevidíme. Neznamená to že nie je." Je Veľká Noc a ty "veľký" Riško sa tešíš v nebi s Pánom, pros za nás, aby sme mali odvahu kráčať po ceste kríža a prijať milosť vzkriesenia - aj keď - bez tmavého hrobu to nepôjde.

Marcela Bagínová

Marcela Bagínová

Bloger 
  • Počet článkov:  262
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pozerám.... vidím.... píšem....Viem, že sa dotýkam ľudských bytí....a tak posúvam seba aj iných vpred...som SpiSoVateľKA Zoznam autorových rubrík:  PredškoláciAch jajZ môjho peraA zázraky sa dejúAdamovinyniečo pre zmysel životaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu