reklama

Mám "dieťa"

je iné ako tie ostané. Nemá nohy, ani ruky a predsa chodí. Nemá ani ústa a netreba ho ani kŕmiť a predsa rozpráva. Už viete čo to je?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

A nie iba jedno. V jeden piatok /myslím že ten v minulom týždni/ sa mi ich narodilo hneď šesť. Každé iné, dorozumievajúce sa písmenami, obrázkami ale aj životom.

Pre tých, ktorí ešte hľadajú odpoveď na otázku, o akých „deťoch" to píšem, prezrádzam, že píšem o knihách, ktoré sú určené pre deti a ich rodičov, alebo pre rodičov a ich deti? Je to šesť malých knižiek, v ktorých anjel Ri

Obrázok blogu

ško pomáha deťom poznávať farby, písmená i zvieratká. Deti sa učia počítať, poznávajú svet a listujú si v kalendári.

Anjel vo svojich knihách povzbudzuje deti k radosti, k poslušnosti, chváli ich, ak sa rozdelia a učí ich vnímať krásu vôkol seba.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tieto knihy sú pre mňa zvlášť vzácne, pretože Anjel Riško, nie je iba vymyslenou postavou, ale skutočným chlapcom, ktorý zasiahol do života mnohých.

Bolo to pred niekoľkými rokmi, keď som učila v materskej škole v Michalovciach. Náš kamarát Riško dostal zákernú chorobu menom. „rakovina". Spolu s deťmi sme modlili za jeho zdravie. Keď bol v nemocnici, kreslili sme mu obrázky a často sme sa jeho rodičov pýtali, ako sa má?

Riško víťazil i prehrával. Bol malým hrdinom, ktorý mne osobne a mnohým iným, dával do života veľa sily. Spomínam si na chvíľu, keď sa ma spýtal: „Vieš prečo mám rakovinu ja a nie ty?" Odpoveď by som v tej chvíli nenašla v žiadnej encyklopédii. No on ju vedel. Nepotreboval ju počuť odo mňa. „Je to preto, že ty by si to nezvládla. To mňa si teraz Boh vyvolil, aby som bol jeho vojakom. A dá mi silu aby som bojoval v jeho armáde."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čas však plynul a on túžil odísť „Domov." - jeho život sa tu na zemi skončil. No nie jeho prítomnosť. Je tu a ochraňuje nás. Stále ostáva s nami so svojim odkazom: „Nesmúťte. Dobro zvíťazilo v mojom srdiečku, a aj keď sa vám slza ligoce na viečku, ja svoju malú ruku v Ježišovej mám, lásku a pokoj na zem posielam."

Richardovu rakovinu by som nezvládla a musela som ho ako mnohí iní nechať odísť.

Po večeroch som cítila ako mi diktuje písmená a schvaľuje slová, ktoré mám dať na papier. Ako sa z nášho „virtuálneho", či „modlitbového" rozhovoru rodia nové príbehy, ktoré v týchto dňoch dostali šaty knihy....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Som si istá, že každé dieťa, ktoré ich bude čítať, dostane nového anjela, menom Riško. Jeho príhovor je tu, na dosah ruky....

Tieto moje deti si môžete objednať na adrese :www.ikarmel.sk , alebo u mňa, ak ich chcete s podpisom...

Mimochodom. S knihami sa znova rodí nový život. V týchto dňoch ho vítajú Riškovi rodičia v podobe ďalšieho dieťaťa. Nie je to ďalší zázrak?

Marcela Bagínová

Marcela Bagínová

Bloger 
  • Počet článkov:  262
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pozerám.... vidím.... píšem....Viem, že sa dotýkam ľudských bytí....a tak posúvam seba aj iných vpred...som SpiSoVateľKA Zoznam autorových rubrík:  PredškoláciAch jajZ môjho peraA zázraky sa dejúAdamovinyniečo pre zmysel životaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu