reklama

Jednoducho: "Darček pre teba, mami"

Biela sobota a tebe dnes patrí do biela prestretý stôl. K tomu kytica ruží, slzy a smiech. Slová, ktoré sa strácajú v diaľke. Strácajú? Prečo?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
moja mamina
moja mamina (zdroj: Damiána)

Lebo je čas, aby sme ti povedali to nádherné: „Mami ďakujem". 

Ďakujem tvojim rodičom, že ti dovolili, aby si prišla na tento svet.

Ďakujem každému, kto ti vo chvíľach tvojho detstva, keď si stratila maminu, a ocino „nefungoval" tak ako by mal, podal pomocnú ruku a povedal ti, že ťa veľmi ľúbi.

Ďakujem za tvoju odvahu, neustále kráčať vpred, a učiť sa, aj napriek tomu, že večer v izbe namiesto svetla muselo stačiť svetlo pouličnej lampy.

Ďakujem za slzy, ktoré často padali z tvojich očí a kropili vankúš.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďakujem za to, že si sa stala učiteľkou... a to dobrou učiteľkou, ku ktorej sa prihovoria žiaci, hoci ich už nepoznáš....

Ďakujem za to, že sa stala manželkou a si ňou až doteraz, za lásku, ktorú dávaš ocinovi i mne, za to že ťa máme.... Si pevným múrom pre každého z nás, nie preto, čo robíš, ale jednoducho preto, že si..., že žiješ, že sa usmievaš i plačeš.

Ďakujem za to, že si mi dala život, že si sa na mňa tešila a sprevádzala si ma detstvom i keď som nebola vždy tým malým usmievavým dievčatkom a poriadne som ťa vedela rozčúliť.

Ďakujem za to, že si sa nikdy nevzdala. Prežila si samotu i radosť. Boli chvíle, kedy si svoju bolesť niesla v srdci, i tie kedy si plakala od radosti... Mami, povedz, kto z nás má v sebe toľko sily?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďakujem za to, že sa staráš o ocka s láskou, že si pri ňom, a spolu s ním nesieš krížik, ktorý nám bol daný... Odpúšťaš, miluješ a mne sa niekedy zdá, že tvoja láska nemá dno. Na mieste, kde by sa iní vzdali, ty naberáš nový dych a ideš ďalej...

Ďakujem za to, že ťa mám, že aj dnes ráno som mohla počuť tvoj hlas i smiech... tvoje prianie pekného dňa a tvoje „Ľúbim ťa"....

 Ďakujem za dnešný deň, mami, lebo dnes máš 60 rokov...

Túžiš oslavovať vo svojom srdci.

Je biela sobota a aj to je veľký dar. Ježiš je v hrobe a v noci nám daruje nový život.

Vstane - jeho hrob ostane prázdny, aby hrob nášho života bol naplnený novým svetlom a radosťou....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mami, nechceš žiadny darček, vravíš, že všetko máš, že Boh sa o teba stará.

A ja sa ti chcem poďakovať, pretože viem,

že dnes oslavuje celé nebo.

Že čo?

Narodeniny Ježišovej bojovníčky,

ktorá každý deň plní poslanie maminy, manželky, kámošky...

MAMI ĎAKUJEM.

Mami, ďakujem.

Marcela Bagínová

Marcela Bagínová

Bloger 
  • Počet článkov:  262
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pozerám.... vidím.... píšem....Viem, že sa dotýkam ľudských bytí....a tak posúvam seba aj iných vpred...som SpiSoVateľKA Zoznam autorových rubrík:  PredškoláciAch jajZ môjho peraA zázraky sa dejúAdamovinyniečo pre zmysel životaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu