reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marcela Bagínová

Marcela Bagínová

Bloger 
  • Počet článkov:  262
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pozerám.... vidím.... píšem....Viem, že sa dotýkam ľudských bytí....a tak posúvam seba aj iných vpred...som SpiSoVateľKA Zoznam autorových rubrík:  PredškoláciAch jajZ môjho peraA zázraky sa dejúAdamovinyniečo pre zmysel životaSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Mala ma o trochu viac rada ako...

Marcela Bagínová

Mala ma o trochu viac rada ako...

Popoludnie. Zvoní mobil. Neznáme číslo. V poslednom čase sa často ľudia mýlia a volajú mi. Chcú si objednať okná a dvere. Že by aj teraz omyl?

  • 25. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 12 059x
  • 187
Dnes buď usilovný

Marcela Bagínová

Dnes buď usilovný

Ledva som otvorila oči a zbadala som, že sa pri mne niečo tmolí. Aha, sľúbila som mu, že môže ku nám prísť na celý deň.

  • 19. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 930x
  • 2
Mám "dieťa"

Marcela Bagínová

Mám "dieťa"

je iné ako tie ostané. Nemá nohy, ani ruky a predsa chodí. Nemá ani ústa a netreba ho ani kŕmiť a predsa rozpráva. Už viete čo to je?

  • 8. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 880x
  • 4
O tebe

Marcela Bagínová

O tebe

Dnes premýšľam. Viac menej o tebe. O človeku, ktorý sa túlal v mojom živote od prvých dní, či hodín... Nemusel si tu byť, ale ostal si, lebo si chcel...

  • 16. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 329x
  • 3
Návrat do nemocnice

Marcela Bagínová

Návrat do nemocnice

Dnes som sa vrátila za tebou. Len tak, preto že sa mi chcelo, aby som sa ti ešte raz zahľadela do očí a zopakovala to, čo bolo povedané...

  • 11. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
reklama
Zabijem mravcov - ale iba veľkých

Marcela Bagínová

Zabijem mravcov - ale iba veľkých

Sedela som pri rieke a pozerala do vody. Len tak. Okolo mňa pobehovalo dievčatko. Hľadalo usilovných mravcov, ktorí nosili sem a tam obyčajné slamky a trávy.

  • 16. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 291x
  • 8
Krokovačka

Marcela Bagínová

Krokovačka

Že ste toto slovo ešte nepočuli? Že neviete čo znamená? A predsa každý z nás ju má. Každý máme svoju Krokovačku.

  • 10. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Po dvoch rokoch na Spiši

Marcela Bagínová

Po dvoch rokoch na Spiši

... bez skrípt, bez indexu a s foťákom v ruksaku...

  • 13. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 644x
  • 3
Jednoducho: "Darček pre teba, mami"

Marcela Bagínová

Jednoducho: "Darček pre teba, mami"

Biela sobota a tebe dnes patrí do biela prestretý stôl. K tomu kytica ruží, slzy a smiech. Slová, ktoré sa strácajú v diaľke. Strácajú? Prečo?

  • 11. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Aj tak "štvornohí" sú frajeri....

Marcela Bagínová

Aj tak "štvornohí" sú frajeri....

že neveríte?

  • 1. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
Bez komentára - ale možnosť skomentovať

Marcela Bagínová

Bez komentára - ale možnosť skomentovať

Sú veci ktoré si každý skomentuje po svojom. Tu máte možnosť.

  • 24. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Postrežníky... alebo na cestách...

Marcela Bagínová

Postrežníky... alebo na cestách...

Každý deň sa niečo zomelie a niečo uvarí - a to nielen v hrnci, ale aj v živote a v duši... A čo  sa uvarilo počas týchto dní?

  • 23. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Aj "toto" máme doma

Marcela Bagínová

Aj "toto" máme doma

Má to štyri labky, dve dlhé uši a zamestná to každého, kto sa u nás objaví... Viete kto je to?

  • 10. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 957x
  • 5
Ani oko nevidelo, čo fotoaparát odfotil...

Marcela Bagínová

Ani oko nevidelo, čo fotoaparát odfotil...

Kde bolo, tam bolo... Bolo to na Slovensku - v Sedmerovci - nad dedinkou, v ktorej som vyrastala... A stačilo na to pár minút, aby som sa s Vami mohla podeliť o túto krásu...

  • 23. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 229x
  • 2
„Nakazení?“ – „V pohode.“

Marcela Bagínová

„Nakazení?“ – „V pohode.“

Zistila som, že som nakazená. Nie chrípkou, ani vírusom, či bacilmi... ale slovom....

  • 19. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
Bagristka a Boží deň

Marcela Bagínová

Bagristka a Boží deň

Sedeli ste už v bágri... Alebo ho radšej sledujete iba z diaľky? A myslíte si tak isto ako ja, že je je to minimálne jedna ozruta, ktorá všetko ničí a búra? Tak to ste na veľkom omyle, pretože...

  • 30. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Ona bude mojou mamou, vieš?

Marcela Bagínová

Ona bude mojou mamou, vieš?

Vysvetľoval mi 6 ročný Vladko, keď som stála pred dverami ich bytu a vyzúvala som si botasky....

  • 29. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Keď si plánuješ deň...

Marcela Bagínová

Keď si plánuješ deň...

Sedela som za stolom a rozmýšľala nad tým, čo ma čaká... Ceruzkou som čmárala na zdrap papiera „povinnosti dňa.“ Bolo ich veľa a ja som gúľala očami. V tom sa ozval mobil: Ja zvoním, zdvihnite ma, ja zvoním zdvihnite ma....“

  • 28. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Eucharistia je pre vyvolených????

Marcela Bagínová

Eucharistia je pre vyvolených????

Občas mi to napadne, keď rozprávam so svojimi známymi. Vedia že si zbabrali život, že posekali niekoľko vzťahov, že rozbúrali a zničili to, čo bolo čisté a jemné... A akosi cítia, že je tu trest... Napriek tomu máme niečo spoločné. Je to súcit...

  • 23. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 524x
  • 13
Nekonvenčná mníška konzultnantka Eva

Marcela Bagínová

Nekonvenčná mníška konzultnantka Eva

Raz o nej ktosi povedal, že je nekonvenčná mníška a viete prečo? Občas sa vymyká sa viacerým uhladeným predstavám, ktoré máte o rehoľnom živote.... Smeje sa až tak, že ju počuť na konci ulice a hlavne by som vám neodporúčala ísť okolo nej, keď pracuje v záhrade. Určite by vás ostriekala hadicou a bude sa na tom zabávať. A okrem toho sa naháňa s deťmi v škole a niekedy vlezie aj do miestnosti oknom. Ale chcela som rozprávať o inom...

  • 19. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 150x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu